2010-03-14

Turboturturduvor.

Bärsjal är helt sparkstjärt måste jag säga. Andreas kirrade det där galant. Och snygg är den också, perfekt brun nyans. Tack Johanna för att du bemödade dig med att beställa en som matchar exakt med sittvagnen!

Hittade en artikel på aftonslanet som handlar om mig och Andreas. Eller nej, det gör den väl inte direkt, men indirekt kanske. Turbofamilj - vi får väl sätta oss själva i det facket antar jag. Jag vet att folk har åsikter om att vi har kört på så snabbt, men inget har varit oplanerat även om saker och ting gått snabbare än vi trott och vågat hoppas på. Jag tror stenhårt att man vet när man träffat rätt och att man ska följa sin magkänsla. Och jag tror det finns fördelar med att fortfarande vara rätt nykära när det kommer en bebis. Jag såg att några hade kommenterat artikeln och klagat på folk som stormar in i relationer och skaffar barn och menade att folk ju faktiskt skiljer sig i allt större utsträckning, allmänhet. Men vad är det egentligen som säger att det är folk som kör på turbo som skiljer sig i synnerhet? Jag vet inte.

Hur som helst. Ingen vet vad framtiden har att erbjuda och det gäller både de som varit tillsammans länge eller en sekund. Jag har själv ett par långa relationer bakom mig som gått i kras av tusen olika anledningar. Det jag dock kan säga är att det aldrig tidigare har känts så rätt att leva med någon, som jag känner med Andreas. Han är mannen i mitt liv och jag ska göra allt för att vi ska fortsätta älska varandra. Och jag vet att han känner likadant.

Och har ni någon åsikt emot oss så kan du skriva det på en lapp och skicka till jultomten eller någon annan som troligtvis inte bryr sig. Sen kan du hoppa och skita.

Inga kommentarer: