2010-03-27

Ytterligare en meningslös sak att klaga på.

Tidigare har jag skrivit om hur menlöst det är att klaga på vädret. Nedanstående lägger jag i samma fack.

Jag förundras över att folk klagar på tv-kockar. Kockarna kladdar, stoppar fingrarna i grytorna, har för lite kläder etc. Och detta orkar folk klaga på. Men allvarligt talat - va fan spelar det för roll egentligen, när du inte ens ska äta maten de tillagar? Och om det stör så mycket så är det väl bara att byta kanal, för matlagningsprogram visas i de flesta kanaler, hela tiden.

För övrigt kan jag berätta att huggies blöjor suger.

Dagens känsla: Lite lat.

1 kommentar:

Emelie sa...

Sitter och läser Malin Wollin och hittade en artikel som fick mig att tänka på ditt inlägg "är han verkligen pappan?".... http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/malinwollin/article2771415.ab