2010-07-27

Present från idag designs designer.

Hurra för dig!

Så lõd en rubrik bland mina olästa mail idag. jag har ju tidigare i min blogg gjort lite reklam för idag design, ett nytt märke med schyssta kläder för barn. självaste designern mailade mig för att tacka och skrev att jag skulle skicka min adress för att få en present. efter lite mailväxling kom vi på att eftersom jag ändå råkar vara i Umeå där kläderna föddes så ska jag åka förbi butiken popshop och välja en mössa. hurra!

jag lovar att återkomma med bilder och länkar när det finns möjlighet.

kläderna finns att köpa på freshmilk.se.

Published with Blogger-droid v1.4.8

2 kommentarer:

Hillebjörkskan sa...

Kul! Ska bli spännande att se vilken du valde!

Keeya sa...

Vad kul! :D Hoppas ni får bättre väder idag så att ni inte regnar bort! Puss