2010-10-20

Ny design.

Rosa moln, för bland dem svävar jag mest hela tiden. Eller är det kanske tankebubblor eftersom jag tänker mest hela tiden?
En rosa sko, en Adidas superstar för att vara exakt. Kan ha att göra med att vi samlar på sneakers och just superstars är favoriten för hela familjen.
Manligt och kvinnligt. Feminism och antifeminism. Genus. Sexologi. Intressant.
En cupcake. Man blir glad av strössel, cupcakes är det bästa och symboliserar väl min husliga sida.
Och så jag då. Mitt namn och min bild. Ego. Narcissism. Inte alls egentligen.
Och mina kärlekar, förstås.

Några viktiga delar av mitt liv, kortfattat i en header. Allt komponerat av Böte, mannen vars kalsonger jag tvättar. Med glada tillrop från självaste moi, och mindre glada utrop från den där lilla individen som inte ville sova medan vi skapade.

God natt.

7 kommentarer:

Emelie sa...

TJUSIGT!

Fredrik sa...

Snygglo

Karin sa...

För den som undrar varför där bara är en sko i headern - den andra har Lova snott och sitter och tuggar på i nåt hörn.

Tack hörrni! :)

Marie sa...

Ja jag såg din nya design, helt fin! Jag kanske måste låna din Böte för min är i stort behov av en uppfräschning. Det är ju ren mobbning att inte ha Ellie i headern!

Karin sa...

Haha tack! Du får fråga honom ;) (men han är grafisk formgivare så han brukar ta betalt. Men inte av mig.. eller. erhm.)

Risken är väl att han sätter en bild på sig själv istället för Ellie! HAHA!

Ninna sa...

riktigt läckert, jag måste säga att jag är lite avundsjuk på din cupcake, älskar att baka såna och jag håller med man blir glad av den sortens kaka :D

Karin sa...

Tack! Ja cupcakes är det roligaste att baka. Och man blir glad av strössel, så jag samlar på strösselsorter :D