2010-10-09

Sjukt peppad.

Vi ska dit imorgon.

Senare är det grillning hos Simon och Helena.


4 kommentarer:

Ninna sa...

Vad najs, var meningen att jag o en kompis skulle åkt upp till STHLM i fredags och besökt mässan, men det blev ändrade planer, vi satsar på mässan nästa år ist ;)
Sägs att stockholmsmässan ska vara riktigt mycket bättre än den i malmö.

Karin sa...

Ah vad synd, annars kunde vi ju ha setts! :) (får bli nästa år!)
Jag har ingen aning om hur den i Malmö är, men jag kan tänka mig att Sthlmsmässan är större om inte annat... Jag lär ju blogga om hur det var i alla fall. Synd bara att Molo inte ställer ut.
Trevlig kväll!

Ninna sa...

ja det tycker jag låter som en plan, nästa år it is :)
Nej en kompis var på malmö mässan förra året med blev mycket besviken därav vår plan att besöka Sthlmsmässan.
Ja visst är det lite trist att Molo inte ställer ut.
Men Nova Star bland annat skulle väl ha nåt?

Tack, detsamma till dig :)

Karin sa...

Alla utställare finns på hemsidan :)