2010-10-24

Skåningar, SD och den nye lasermannen (eller kvinnan).

Det är ju sedan ett tag känt att väldigt många Skåningar är främlingsfientliga. Eller nej, förlåt så politiskt inkorrekt av mig! Jag börjar om.

Det är ju sedan ett tag känt att väldigt många Skåningar röstar på SD. (You say potato, I say FUCK YOU). Och nu springer det runt en galen snubbe eller snubba och skjuter folk till höger och vänster. Troligtivs är han eller hon väl väldigt mycket höger och offren kan vara precis vad som helst, men de är då inte ariska. Jag får höra av vänner att de mörklägger hemma, släcker lampor och tänder ljus. De får taxibidrag av föräldrar som bor på tryggare orter, exempelvis här (där det största problemet i allmänhet är SL). Det är som att leva under andra världskriget ungefär.

Hur som helst, det jag vill komma fram till är att jag idag läste en klockren kommentar på twitter som lyder som följer

Det är fan dags att de tar skytten i Malmö innan resten av Sverige tvingas ta emot massa skåningar.

Ni som kan tänka några steg längre än att jag skulle hata alla Skåningar, vilket inte alls är sant, kanske förstår den djupare innebörden i detta uttalande?

Malmöpolisen måste ta den här snubben eller snubban och det snart. För att få upp sin egen trovärdighet som faktiskt är i botten. Men även för Skånes skull, om skåningarna vill fortsätta sitta ihop med resten av Sverige.

Puss till alla mina skånska fina vänner.

Inga kommentarer: