2011-07-23

Shopping.

Vi satt uppe till en bra bit över midnatt igår och bara läste nyheter, följde Twitter och tittade på nyhetssändningarna ifrån Oslo. Det sista jag tänkte innan vi la oss var "Imorgon kommer jag läsa nya dödsiffror på löpsedlarna, undrar hur många det blir".
Det första jag gjorde när jag vaknade var att roffa åt mig luren och kolla.
Sedan fortsatte vi som igår kväll, med att följa utveckligen. Vi försökte leka lite med Lova också, men det är rätt svårt när man samtidigt är som paralyserad av hemskheter. När klockan hade passerat lunch var både jag och Andreas helt matta av hela grejen så vi valde att göra något helt annat och hamnade därför på ett par gallerior.
Skönt att tänka på något helt annat än stund.

Shoppingen resulterade dessutom i lite smått och gott; bland annat ett par snygga mammabyxor och en jättefin mammablus åt mig och några t-shirtar till Andreas.

Ja förresten, Amy Winehouse har ju dött. Jag är så ointresserad och visste inte ens vem hon var, så jag var tvungen att kolla upp på spotify. Nej, vi lyssnar ju inte på kommersiell musik i det här huset.

Inga kommentarer: