2012-03-02

Här står jag och bakar.

Det är årets hittills vackraste dag. Och jag är inne. Jag bakar inför morgondagens tvåårskalas och hissen är fortfarande inte igång. Sista dagen på hissrenoveringen idag, men jag vågar inte ens hoppas att den hinner bli klar. Hur som helst så doftar Linoliumheaven av kokostoppar, cookies och typ 60 stycken minisar som kommer få frosting imorgon. Jag bakade ju även igår, men ändå funderar jag på om det kommer räcka. Om alla kommer imorgon så blir det 18 vuxna och 8 barn tror jag att jag räknade till. Och då har ändå rätt många tackat nej av olika anledningar.

Dagen och kvällen kommer gå åt till en miljard saker, bland annat att få ihop och slå in Lovas födelsedagspresenter. Jag har köpt fyra stycken presentpappersrullar, men vet ändå inte om det kommer räcka....
Tack och lov så kommer Andreas lämna jobbet inom kort så vi plockar upp LovaLiten på dagis tillsammans. Myspys.


Inga kommentarer: