2011-03-25

Solen strålar ikapp med barnet.

Mitt morgonhumör har aldrig varit strålande för jag har aldrigt gillat att kliva upp. Men någonstans har det där ändrats. När världens gladaste unge busar med oss i vår säng (vi bär alltid in henne till oss när hon vaknat på morgonen) så är det svårt att bli på dåligt humör. Ibland somnar hon om och då är hela vår värld mysig.

Idag strålar solen ikapp med barnet, eller om det är tvärtom... hur som helst är det sjukt fint väder och ungen är riktigt glad. Så det blir en tidig morgonpromenad, en sväng till öppna förskolan och sedan ska vi på klädjakt. Till mamman den här gången (som gått ner tio kilo tack vare LCHF-kost och därmed har rätt illasittande kläder).

2 kommentarer:

Åsa - mamma till Tindra sa...

Hejsan!

Jag började söka på barnmat och sånt och så såg jag på familjeliv att någon hade tipsat om din blogg :)
Så nu skulle jag vara intresserad av barnmatsrecept och sånt för vi ska börja ge smakisar åt vår dotter vilken dag som helst så jag håller som bäst på att samla information hur andra gjort och sånt!

Hör av dej :)

Kramar!

Birgitta sa...

Kul att jaga nya kläder eller hur? Grattis, bra gjort.
Ha en bra dag i morgon, med nya bilen och turen i Roslagens "huvudstad".
När ska mannen börja med körlektioner? Han komer nog säkert bli sugen, nu när ni har en ny bil.