2012-02-21

Dagis och kommentarer.

Förra inlägget engagerade många, både här i bloggen, på twitter och på facebook. Jag vet nu i alla fall att jag har två andra mammor från samma dagis bakom mig. Ska maila chefen på stället eftersom jag försökt prata med personalen flera gånger utan att ha fått någon respons.

Vill dessutom understryka att dagiset kanon när det kommer till barnen.

Personen som skrivit en kommentar på inlägget om att det är provocerande att älska småbarnslivet  verkar inte vilja ge sig till känna så jag raderar den utan att publicera. Om du läser det här vill jag dock att du läser inlägget igen, för det mesta du skrev var missuppfattat.

2 kommentarer:

sofia sa...

vad var det för kommentar?
Om ni bor vi öppna lär ni gå dit ganska ofta vah? =) hoppas att vi ses där någon gång , skulle faktiskt vara väldigt kul att träffa dig =)

sofia sa...

Sånt händer alltid . d är en av nackdelarna med att blogga =S

hehe ja klart jag kommer fram o hälsar om jag ser dig. ska dock bara ta mig upp.... d är ju en annan femma hehe..