2012-02-24

En helt vanlig dag.

Dagens lekträff med Emma och Zelda blev inställd för att Zeldis blev sjuk. Och jag hade ju redan sagt att Lova skulle vara ledig från dagis så vi är hemma idag. Istället har jag slängt ut en krok till Anna och hennes flickor och hoppas att de kanske kommer förbi i eftermiddag.

Dagen är med andra ord väldigt vardaglig. Vi har byggt med duplo, läst en leksakstidning noggrant, bollat, busat och gosat med Nils. Nu sover barnen så jag passar på att ta hand om hushållssysslorna.



Dagens känsla: Vardagsvardag.

1 kommentar:

Alfva sa...

ja, alltså - nu var jag kräsen som tusan. Men vaion var för tung för mig. Jag ville absolut inte ha mindre dator än den jag hade (12,1 tum) och inte för stor (max 14 tum). Så jag tyckte att den 14* vaion verkade perfekt. Tills jag såg vikten. 2,7 kilo!? Min lilla plutt nu har ju vägt 1,4....

Så jag skäms lite, men jo - det blev en Mac i alla fall. Lyckades i alla fall få en till riktigt bra pris, så det känns inte SÅ farligt. Men ändå.