2012-02-23

Börjar tröttna.

Eller nej, nu skojar jag bara. Jag tröttnar nog aldrig på shopping. Idag gav jag mig ut för att jag var så illa nödd och tvungen att köpa någon slags överdel att ha på mig på ett dop på lördag. Och jag hittade en jättefin och ganska enkel skjortblus för typ inga pengar alls.

Att det sen blev ett par jeans och en vårjacka också, det behöver vi inte prata om.

Jacka från Lindex .
Väääldigt snygg på!

Fast nu ska jag fokusera på annat än shopping ett tag. Tills jag blir sugen igen, helt enkelt.

Har förresten tagit ett snack med dagis om vagnsituationen idag. Hon skulle ta det med sina kollegor och återkomma. 

Dagens känsla: Solen skiner, både ute och inne.


2 kommentarer:

jenny sa...

Hoppas du får ett positivt besked om vagntramset nu!
Kram

lyckobebis sa...

Sv: Det värsta är att jag i övrigt inte har mycket vätska. Jag hoppas jag kommer kunna gå ner en del ändå, utan för mycket slit ;)