2008-02-28

Bajsmacka.

Det satt en gång en dum liten bonnaunge i Karlstad. Bitter som satan var han. På vad? Att han inte fick mig? Det kan den dumme jäveln ha. Men att han valde att trakassera mig i min blogg, där jag till och med nämt honom på ett jävligt positivt sätt, det är fan oförlåtligt. Att han dessutom går så långt att han kallar mig sköka...... Det är fan så att man undrar om inte psykvården skulle vara en plats där han skulle kunna trivas.

Johan K, du är så jävla kokt i bajs.

Dagens känsla: ...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kan aldrig be tillräckligt om ursäkt för de kommentarer jag la anonymt den 26:e feb. De innan har jag inget med o göra.

/johan

Karin sa...

Från msn:

Johan - säger (00:33):
o du har nog rätt där du skriver att de va för att jag aldrig kunde få dig även fast jag e för feg för o erkänna det själv.

Anonym sa...

Ser att du lyckas lista ut vem det var som skrev. Det var inte illa. Jag har en känsla av att det kan ha vart några att välja på.

Hoppas du får en bra dag! Och du, tack för länken till min blogg.

Anonym sa...

Jasså? Häxjakten är över, jag hann ju inte ens skicka materielet till mina nya vänner på IT-span.
Well, vad är det man brukar säga. Ära åt den som kryper till korset? Naa, inte den här gången va?
Då avslutar jag min rundfrågning och återgår till normal beredskap.

/Alex

Anonym sa...

På IT-span? haha. Du e rolig du Alex :)

Nu behöver du inte grubbla mer Grynet. Skönt det. Move on bara :)/ Mian

Karin sa...

Fredrik, vadan denna känsla att jag hade fler att väla på? HAHAHA som om jag skulle ha ett harem med galna beundrare...

Alex, Ära åt den som kryper till korset... jo till viss del, brutal ärlighet är ju något jag högaktar...och bättre sent än aldrig.

Mian, Det är galet skönt. Knas att 3 olika personer skriver till mig anonymt samma dag. (2 här och 1 på ett annat ställe)... tack för snacket!

Anonym sa...

Min känsla sa inte att du hade ett helt lager av galna beundrare. Men det är klart att skriver man brutalt ärligt så kanske man kan skaffa sig ett helt gäng. Jag fick den känslan för att du namedroppade ett helt gäng namn bland kommentarerna till det inlägget där det stod att du skulle sluta blogga. Och det var därför känslan kom att det inte var det lättaste.