2008-02-02

Lars "jag är så jävla bitter" Winnerbäck.

Jag gillar inte att blogga musiktexter, men ibland är dem alldeles för slående för att låta bli.

Går och drömmer om dig ibland, ja jag går och drömmer att du var här. Du som alltid håller min hand o du som kan förklara allt det här. Du som har ett eget liv, men som delar mitt liv när jag vill. Fast jag har ett eget liv, så drömmer jag om dig lite till.

Du som skrattar lika mycket som jag, och du som är mild o god o generös och du som tycker precis som jag, å som inte försöker vara så överseriös

Låt mig veta om du känner dig träffad. ;)

Och kära vänner: Ni har numera rätt att skjuta mig. Ja, jag har varit på stureplan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara den mystiska J?

Anonym sa...

Säger vem?!

Anonym sa...

Jag tror på en Mr M ;)