2008-03-07

Destruktivt beteende och framtidsplaner.

I natt bedriver jag sådant där destruktivt beteende som jag inte gjort på jävligt länge.. alkohol, arg hårdrock och kedjeröka är ingredienserna. (och nej, du behöver inte ta åt dig äran för det). Dessutom är jag tillbaka i mina dåliga matvanor som mest innebär att jag inte äter alls.

Förresten har jag inte delat med mig av mina framtidsplaner.
*Nästa vecka har jag semester, och om jag hittar en sjukt billig resa så åker jag utomlands. Själv. Satan vad gott det skulle vara. Håll utkik åt mig.
*Om jag får ordning på min norska sjuksyrrelegitimation så åker jag till Norge och tjänar feta pengar i vår.
*Swerock finns det planer på.
*Jag fick studieuppehållet beviljat, jag har alltså en plats kvar på skolan i höst. Jag kanske flyttar till Malmö.

Hell yeah.

Jag behöver nyckeln.

4 kommentarer:

Anonym sa...

kolla på resia. brukar ha bra sista minuten. detur är också bland dem billigaste..

Anonym sa...

Hoppas att det blir nån resa trots allt.. // Mian

Anonym sa...

barcelona?

Anonym sa...

Amsterdam är fint speciellt Vondelpark. Finns massor av härliga museum med. Dock kan jag inte rekomendera red light, det är inte riktigt min kopp av the. Men du kanske längtar till sol och värme?