2008-03-05

Kyssar.

Ser fram emot kvällen, som med största sannolikhet kommer bli trevlig. Vin är redan garanterat, intressanta diskussioner blir det troligtvis en hel massa.

Strump-A, nu är du omnämnd.

Jag och min partner in crime har kommit på att man vet på kyssarna om killen är värd att satsa på. Eftersom kyssar är det mest intima som finns, enligt oss, så måste det vara så. Kyssar som inte känns bra är inget att satsa på. Fast det är i och för sig att förenkla en hel jädra massa. Och mer om det kan ni läsa i Peo´s blogg .

Att ha kakan och äta den är underbart. Det måste väl vara det bästa? Men visst är det svårt att låta någon annan ha det likadant?

Dagens känsla: Jag är positiv och uppåt.

4 kommentarer:

Karin sa...

"jag hoppades mer på någonting i stil med...
idag ringde en charmig ung man med väldigt sensuell röst som jag i framtiden ska gifta mig med, vi är vackra"
Citat: Strump-A

Anonym sa...

Hähä. Och jag fick bli omnämnd iiigen. Gött mos! Du får berätta allt sedan. Det får du verkligen. Om du vill ;) / Mian,partner in crime.

Anonym sa...

Det lät som att det skulle bli en intressant blogg idag, och jag vill påminna Grynet om att hennes trogna läsare väntar än på den. =)

Karin sa...

det kommer kanske ett par rader senare... är inte på topp direkt, och dessutom sitter jag hos min frisörkompis med massa färg i hela huvudet. kika in senare vettja, så ska vi se om jag kan prestera nåt.