2008-03-27

Vänner.

Ibland prövas vännerna, även om det är ofrivilligt. Jag har sannerligen insett att både MrM och S är sanna vänner. Tack för att ni finns.

Lite förvånad över att andra vänner lyser med sin frånvaro just nu.

Jag funderar allvarligt på att banta min bekantskapskrets en hel massa, då många av vännerna känns utslitna. Eller helt enkelt för att vänskap inte är enkelriktad.

Har berättat för tre personer om mitt dåliga beteende igår, varav en av dem kände till mycket om det sedan tidigare. Beteendet fortsatte dessvärre imorse och just nu kämpar jag som fan mot det. Det sitter sjukt långt inne att prata om det till och med för mina närmaste vänner. Så förvänta er inte, kära bloggläsare, att jag kommer avslöja vad det handlar om. Här är brutal ärlighet svårt.

Dagens känsla: Tack för den, du...

Amicus certus in re incerta cernitur

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag finns här om du behöver mig, hoppas att du vet det även om vi inte umgås lika tätt som på tingvalla *ler*

Kram

Karin sa...

Tack hjärtat. Jag vet att du finns. Btw, vi måste prata ljud, musik, smink och annat... snart!

Anonym sa...

Blir orolig för dig ju.
du vet att du alltid kan komma till oss
kramar

Anonym sa...

behöver du fly landet finns förortsdjungeln i närheten, en sofflös lgh behöver alltid en mumsig karin att gosa med.
puss puss darling
/ak