2008-04-23

Männen i mitt liv.

...ja några av dem i alla fall.


Den här bloggen publicerade jag tidigare idag, men tog bort den. BloggF frågade varför och mitt svar blev: "folk kommer ju tro att jag ligger med de flesta i listan". Han talade klart och tydligt om för mig att jag håller på att tappa greppet. Han ifrågasatte vad som hänt med min brutala ärlighet och min tidigare attityd om att jag skiter i folks åsikter. Oh, well han har rätt. I dont give a fuck. Tro vad ni vill.

  • Hank... ja, han finns i mina tankar rätt mycket just nu.
  • J har en tendens att fortfarande göra mig förvirrad. Och ibland även lite ledsen. Men oftast gör han mig glad.
  • S visade sig vara... feg? Han sa till mig "försvinn aldrig", sen försvann han.
  • SysterC hörde aldrig av sig, trots att han sa att han ville ses. Sådant ogillar jag.
  • P vill komma och hälsa på. Får se om det är mer verkstad den här gången.
  • K.... ja vad ska jag säga. Han är snäll. Och kramig.
  • A är för upptagen jämt och ständigt. Trist. Tvivel har uppstått, till min stora fasa.
  • F vill jag träffa. Mörk röst och skåning. Oh yeah.
  • Simon... har försvunnit lite. Han spelar väl så stråken glöder och pratar skånska.
  • Christoph är världsklass. I love him. Öl och fotboll, hell yeah.
  • BloggF är riktigt bra han också. Han är värd sin kärlek. Hoppas allt blir som han vill.
  • Fidde. Var tog Fidde vägen? Saknar honom nåt djävulskt.
  • MrM. I vått och torrt.
  • Pappa. Pappa är bäst. Honom kan man alltid lita på. Nästan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såja nu känner jag igen dig.. Duktig kicka! =)