2008-04-08

VM-guld till mig!

Mitt nyårslöfte om att jag ska ta hand om mig själv bättre går sämre än någonsin. Jag äter på konstiga tider, om jag äter alls. Jag dricker alldeles för lite. Jag scannade mig själv på jobbet härom dagen och hade på alldeles för många timmar producerat alldeles för lite urin. Det var precis efter att jag tjatat på mina patienter om att de måste dricka, eller kopplat dropp på patienter som faktiskt hade bättre diures än jag.
Sova gör jag alldeles för lite och alldeles för sällan. När jag väl sover är det oftast ingen vidare djup sömn. Jag minns en tid då jag sov alldeles för gott. Åh.
Sedan nyttjar jag nikotin i för stora mängder.

Jag skulle kunna vinna VM-guld i att vara sämst på att ta hand om sig själv. Kanske borde anställa en barnflicka eller något, åt mig själv?
Jag mår förvisso bra. Men stackars min kropp ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjunger den Gryniskanationalsången... ;)