2008-05-13

Fight.

Jag har skrivit hur mycket som helst om mina borttappade känslor. Oh well, dom är tillbaka nu. Big time. Blir fruktansvärt påverkad av allt möjligt. Det är nog en kombination av vad som hände strax innan jag åkte, avståndet till alla jag älskar... och att den lediga tid jag har här ger mig massor av möjligheter till tankar och reflektion.
Kanske jag borde fortsätta jobba 70 timmar i veckan? Eller bara låta det ske? Hur som helst så är jag oerhört ovan med att känna så mycket.

Jag slåss med rätt mycket inombords just nu.

Att jag är tårögd konstant beror förstås mestadels på min pollenallergi som i år har accelererat.

Dagens känsla: Vad är det som händer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

va fan jag skrev ju här...

Karin sa...

jaså?

Anonym sa...

beejb jag önskar att jag kunde va där m dig nu! keep fighting babe! vi tänker på dig hela tiden! ska fylla på mitt kort å ringa dig snart! gotta talk!!! saknar dig jätte mkt!!! /M, den andra M å D hälsar
KOM HEEEEM!!! eller stanna om d känns bra asså men vi vill att du kmr hem! du e saknad 'ledsen'