2008-05-03

Saknar er.

45 timmar ska jag jobba på 4 dagar. Hej och hå. Fortsætter det i den takten kommer ni få se en blek och trøtt Grynet nær hon kommer hem. Lite rikare också.

Saknar er så jædrans mycket, sjukt surt att min dator pajade. Ska se om jag kan fixa till det, men hur?! Jag vet inte om jag ens kommer hinna titta på Oslo. hehe

Språket smittar tamejfan. Jag kommer snart prata Norska.

Om man tar bort all lækemedelshantering och allt administrativt från en sjukskøterska, vad ær man då? Underskøterska? Hittills har jag mest gjort sådana uppgifter. Well, jag får løn som en sjukskøterska så det funkar.

Dagens kænsla: Miss you guys soooo much.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi e så stolta över dig!!!!! love you babe! vi håller i gång din lgh we love it we´re movin in!!! /M&M

Karin sa...

JAAA Flytta in!!! YAY!