2008-06-17

Bloggtorka.

Ber om ursäkt för bloggtorkan, kära läsare.

Något hände den kvällen ute i stugan, som jag skrev om sist. Jag är i total harmoni med mig själv och bloggandet kommer därav av sig. Detta är ju trots allt primärt min terapi.

Jag kan berätta att jag gillar att bo här när det är sommar. Många som vill komma och hälsa på och ni ska alla veta att ni är sååå välkomna! :) Hade besök av P i helgen. Det var nice. På torsdag kommer rar, det är det bästaste just nu. Roadtrip till Göteborg och Liseberg blir det. Midsommarfesten la jag ner, jag tar den dagen som den kommer. Jag anar att det ändå kommer att bli bra.

För er som har frågat: Ja något har hänt med mig. Efter ett halvår med fokus på personlig utveckling och massa kul så är det klart att en förändring har skett. Många möten med nya människor, massor av nya erfarenheter. Jag känner harmoni.

Nattens känsla: 2 dagar kvar.....

Inga kommentarer: