2008-08-11

Nytt motto!

I´ll stop fucking with your head when you stop thinking with your dick!

Jag kan inte låta bli att skratta åt dagens insikter. Jag har varit med om det så många gånger förr, så jag är så van. Förvisso borde man inte behöva vänja sig kanske, men nu är det som det är. Jag spelar efter samma regler, stå ut med det.

Jag vill inte besitta den där jävla förmågan.

Communityn där jag hänger ger och tar mycket energi. Tror att det ligger på minus faktiskt. Kanske inte borde vara med där? Men jag har kul också.

Dagens känsla: Jag är full av skratt och glad över att slippa sova själv i natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. I Love your motto! Jag snor med mig det i min livsryggsäck..om det går för sig!? Sjukt bra havregryn! / Mian

Anonym sa...

Oi!

Om du sticker från den communityn så får du fanimej ta med dig mig!!