2008-09-22

Klok vän.

Min kära vän AK är en klok rackare. Läs det här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade detta och jag tänkte att det kanske kan passa bra just nu...


Bäste Supportavdelning...

För några månader sedan uppgraderade jag från Pojkvän 5.0 till Man 1.0 och märkte genast en prestandaförsämring. Blom- och smyckesfunktionerna, som
fungerade alldeles utmärkt under Pojkvän 5.0, har
ex helt upphört att fungera.

Dessutom avinstallerade (!!!) Man 1.0 massor av värdefulla program, som t ex Romans 9.9, men installerade i stället oönskade program som Tipsextra 5.0
och Sportnytt 3.0.

Konversation 8.0 fungerar inte heller längre och Husstädning 2.6 kraschar
helt enkelt systemet. Omstart funkar bara efter sex på kvällen. Jag har försökt köra Tjata 5.3 för att fixa problemen, men det hjälper inte. Vad ska jag göra?

Hälsningar från Desperat **********************************
Bästa Desperat,

För det första, kom ihåg att Pojkvän 5.0 är ett underhållnings-program, medan Man 1.0 är ett operativsystem. Försök att köra kommandot C:/JAGTRODDEDUÄLSKADEMIG och installera Tårar 6.2.

Man 1.0 kommer då automatiskt att köra programmen: Skuldkänsla 3.0 och Blommor 7.0. Men kom ihåg, flitigt användande kan orsaka att Man 1.0 återställer sig till Tystnad 2.5, Happy Hour 7.0 och Öl 6.1. Öl 6.1 är ett mycket dåligt program som skapar ihållande Snark.WAV filer.

Vad du än gör, installera INTE Svärmor 1.0 och försök heller inte att installera ett annat Pojkvän-program. Dessa program stöds inte och kommer att krascha Man 1.0.

För att summera så är Man 1.0 är ett bra program, men det har begränsat minne och tar lite tid på sig för att lära sig nya funktioner. Du kan dock
överväga att kanske köpa lite extrautrustning för att öka prestanda.
Personligen rekommenderar jag Varm mat 3.0 och Sexiga underkläder 6.9.

Lycka till,
Supportavdelningen