2008-09-21

Spy galla.

Blev bemött med en oerhört dålig attityd från en person härom dagen. Eller förresten, av två personer.

Den ena tycks ha blivit en låtsassnobb sedan hans karriärsval gick åt rätt håll och när dessutom kärleken dök upp. Kärleken som det tydligen inte går så bra med och som ser ut att vara 35, fast hon är många år yngre. Skadeglädje, jajjamen. Helt seriöst, vad har jag gjort för att förtjäna din totala dryghet? Men som du själv sa: Alla män är svin, inklusive du.

Den andra....... tja vad ska jag säga. Killen som hade två flickvänner, varav jag var den ena.. (hur hon såg ut har ju både jag och nimbe haft våra åsikter om här i bloggen).. Jag har tamejfan inte gjort annat än att vara snäll mot den killen, men ändå... ändå får jag skit för ingenting. Raderade åtskilliga sms och hans telefonnummer och det ska bli intressant att se om han hör av sig. Annars får jag önska Ingrid all lycka med deras förlovnings-tatueringar (WHAT THE FUCK IS THAT??).

Dagens känsla: Män är svin. Date imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förlovningstatuering?
tillåt mig säga
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAA!!!!!
lol
/ak

Karin sa...

Ja men eller huuur AK!! Jag började fundera på om det här är ett norrländskt fenomen, men fick det nu bekräftat via dig att så inte är fallet. HAHAHA

Men... ska man tatuera ringar... eller den andras namn... eller bara göra likadana.. jag fattar inte?

AK, jag läste massa gamla bloggar från vår tid.. fan vad jag saknar den tiden när vi slet med uppsatsen. Jag föreslår en fikadate i huddinge.. remember the kladdkaka?

Puss på dig.

Anonym sa...

oh god the kladdkaka, delicious.
#1 chokladorgasm, den glömmer man inte i första taget.
Men nej jag fattar inte grejen heller, det torde ju vara att man antingen gör ringar eller varandras namn med undermeningen att man förlovar sig ... traditionellt brukar det ju innebära en ring av något slag men men. Traditioner förändras ju hela tiden, anser dock att den här kan få vara ifred.
Fika yeah baby. Kom förbi får jag nysa på dig. Förkyld som faen, ska jobba kväll iaf ... suck. Får se om får gå hem tidigare och sjukskriva sig. Sista veckan på jobbet, det skulle vara snyggt.