2008-10-23

Folk.

Nu är det snart ett år sedan jag och A bröt upp förlovning och samboskap och gick skilda vägar. Det har varit ett hysteriskt år på många sätt. Ett genomgående tema har varit: Människor. Då framför allt sådana med snopp. Jag har träffat så många människor. Jag har träffat så många rötägg. Jag har lärt mig massor om folk och om mig själv...

Det finns några personer som gjort större intryck än andra. Ampis, helt klart... han är... går inte att beskriva, bara en genuint fantastisk man. Nimbe, som får mig att skratta när jag mår skit... men som samtidigt har ett djup som han nog inte riktigt förstår att jag såg på en gång. Maya.. tjejen som får mig att bli lite mer lesbisk. Har förstås lärt känna många fler, men dessa tre är något utöver det vanliga. Tack för att ni finns.

And thank you, asshole..

Dagens känsla: Jag är översocial.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks alot hahahahha//J

Karin sa...

1. du är inte asshole.. det vet du mycket väl vem som är.
2. du har fått sjukt mycket uppmärksamhet i den här bloggen redan.

så det så, steve urkel!