2008-11-05

Vad hände?

Fick en minst sagt skum reaktion igår. Att sitta och vänta på någon som inte hör av sig kan lätt göra att jag känner mig patetisk. Det är inte svårt att slänga iväg ett sms och säga att det inte kommer bli något av det man planerat, eller pratat löst om eller vad som helst. Så när jag skickade ett sms med innebörden att jag gav upp väntan så fick jag ett halvt påhopp. Mitt humör var av olika anledningar inte på topp så det hela slutade skittråkigt.

Jag orkar inte lägga energi på skit.

Det finns någon som får mig att skratta i alla tider.

Dagens känsla: Vad ska jag göra med lediga dagar......? :O

Och till en flitig läsare: Jag sitter på massa info som du nog vill ha..... jag är rätt väluppdaterad och du har inte råd att vara dryg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dryga läsare är alltid lika underbart.. Speciellt totalt blinda jävla idioter som har noll koll på verkligheten..

såäre