2008-11-03

Malmö, dag 1.

Har nu bott i Malmö i lite över ett dygn. Har hunnit packa upp en hel del, men inte allt. Har hunnit till IKEA. Har hunnit gå på fest. Har hunnit med en dejt. Eller ja, dejt vettetusan.... skönt häng hos mig medan jag packade upp mina kläder. Kläder äger jag för mycket av, det fick jag påpekat och är faktiskt beredd att hålla med själv!

I veckan som kommer så kan det bli både öl och några fikan på stan. Skitkul verkligen.

Kom och hälsa på mig snart!

Dagens känsla: Trött. Nöjd. Glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dejt ?
Men ja har inte varit hos dig ?
Eller har du nån annan nu ?

Anonym sa...

jag kollar bilj hela tiden men jävla sterling har förstört allt! but im gonna make it, im coming no matter what... lifta e kul har jag hört. åhhh miss you darling! jag kmr ner efter jag spöat kinesen på gm - åh jag e fortf så arg! å vet du? jag e helt blå på min arm fortf! *snyft*
kolla bilj du m å ring om du hittar nåt!
pusssssssss/M