2008-12-23

Dan före dopparedan.

Tomtejävlen är ett komersiellt påhitt av CocaCola. Han är peddo som gillar att ha barn i sitt knä och han gör våra barn till materialister. Han är fan inget annat än ohängd.

Jag skiter fullständigt i om Arne Weise inte sitter där och super ikapp med tomtejäveln. För min del får fucking hitler eller till och med pernilla wahlgren sitta i rutan i tända ljus o dona.

Ge mig samhörighet och Karl Bertil Johsson. Ge mig familjen Oscarsson, de vet då fan hur man firar jul på riktigt. Från det att Rode väcker alla med "nu tändas tusen juleljus" till att hon ringer i klockan.... o hela hemmet är pyntat och varmt och kärleksfullt. Perfekt julmat och hela hemmet är inbäddat i ett skönt lugn. Mina bästa jular firade jag i Munktorp.

Ge mig kärlek och värme och kramar.

Men tack Tomtejäveln, du gav mig 15 timmars arbetspass på julafton. Strandad utan hembiljett till stockholm ska jag sitta i skåne.

För övrigt 125 mil är för jävla långt bort.

Dagens känsla: Jag älskar julen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska skada min fot idag, och sen komma på besök =)

Karin sa...

gör inte det. det är helt hysteriskt här så jag skulle inte ha tid för dig!!