2009-01-21

I natt jag drömde något som.. handlade om dig.

Konstigt hur en viss kategori folk har börjat höra av sig plötsligt...en del med temat "jag drömde om dig i natt". Själv dagdrömmer jag mest, likt som en hormonstinn svärmande fjortonårig oskuld.

Och några har slutat höra av sig. Nimbz... va faaaaan.... i miss you. :( Kamma till dig lite nu va!

Undrar vad jag ska göra med pengarna jag tjänat på att ta två extra nattpass på sjukan. Någon som är sugen på en weekend någonstans i europa? Maria?

Jag saknar Andreas. Jag avskyr distans. Helt seriöst, den mannen vänder mig ut och in och upp och ner.

Dagens känsla: Jag är inte rädd för mina känslor.

2 kommentarer:

nimbe sa...

Ja men jag har iaf toffsarna i skägget nu.. äntligen..

puss

Karin sa...

jag uppmärksammade detta till min stora fasa.
puss.