2009-01-01

Nyårskrönika i kortformat.

Möjligt att det kommer en mer beskrivande nyårskrönika senare... men nu får ni hålla till godo med det jag snott från Tobbe.


Vänlistan: Massa nya kontakter. Så många att jag omöjligt kan rabbla alla här.. och om jag ens skulle försöka så blir jag väl halshuggen av någon stackare som blivit bortglömd. Jag älskar att träffa nya personer så tack till er. (okej, ni gamlingar är ju inte mindre uppskattade....)

Idiotlistan: tjaaa, här skulle jag faktiskt kunna rabbla namn. P F, killen som var tillsammans med mig och samtidigt Ingrid i Luleå. Och utöver det så låg han väl med halva Sverige. Trist, jag gillade honom som attans.
Johan hamnade lätt där. Han som skrev en massa skit i min blogg bland annat... Men hey, orka vara en fiskmås.
Richard... för personligt för att nämnas, men helt seriöst, om någon förtjänar att bli tvingad att runka med en sax resten av livet så är det han.

Inköpslistan. Mobil, dator, lite nya möbler, och skor.... tobbe köpte 6 par skor.. jag köpte minst 20 par. Kläder till förbannelse.

Reselistan: Inget jättespännande, men Norge x flera, Danmark, och runtom i Sverige... växjö, umeå, karlstad bland annat.

Pissigt: En diagnos, som vände upp och ner på mycket.. samtidigt som mycket föll på plats. Dumma karlar hamnar här också.

Grymmans: Att hela året har varit sjukt jävla tokbra.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har redan pratat med han, så jag vet att det är samma. Det är en gammal kompis till han sedan väldigt många år tillbaka. =D

Karin sa...

haha usch, känner nu till för många tjejer som säger samma sak...

Anonym sa...

Mmm, det är lite läskigt. Undra vad det är för fel på människan.

Karin sa...

ja det kan man fråga sig. när råkade du ut för honom då? :P

Anonym sa...

Pär Frost som är kock är min kusin! Det är garanterat inte han som är svinet.. Då jävlar ska han få!

Tjingeling

Karin sa...

Många meddelanden är borttagna härifrån, av respekt för Pär. Jag vill bara veta om han mår bra?

Anonym sa...

Fast vem fan bryr sig om han mår bra? Han finns väl där ute nånstans och håller på med exakt samma saker som han alltid har gjort..

Karin sa...

jejejejeje