2009-02-05

PMS de fucking luxe.

Jag har värsta sortens PMS. Lätt. Inte så att jag nödvändigtvis blir en bitch, men känslorna svallar så inåt helvete.
E, du sa... she can be all four seasons in one day... det var 10 år sedan du sa det, men det är nog det mest träffsäkra någon sagt om mig.

Haha.

Förlåt Andreas för framtida PMS. Förlåt för alla konstiga saker jag kommer säga och göra. Grynet under pms är icke att förväxla med den normala, som oftast är glad och snäll.

Dagens känsla: En jävla mix.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar dig för den du är och är det nu så att du är som fyra årstider på en dag då gillar jag det. För jag är kär i dig och det kan ingen eller inget ta ifrån dig, inte ens PMS, får jag också be om ursäkt för dumma saker jag gör i framtiden. Jag menar jag är ju kille så det lär hända ;)