2009-04-30

Omständigt som satan.

För en stund sen var jag och handlade. Apoteket, systemet och hemköp. Rollatormaffian och jag....

AD REM!

Hur som helst, det var ju inte så intressant för er, kära läsare, att veta. Det jag ville skriva av mig var en tanke som slog mig när jag promenerade hemåt med tunga kassar.
Jo, så här är det. Malmö är jävligt jädra jättedunder nice. Min tid här har hittills bara förknippats med lycka. Det började med lite galet singelliv, galna fester, knasiga dejter och bara ett jävla röj. Helt sjukt kul alltså. Sen lugnade jag ner mig och Andreas dök upp...... behöver jag ens säga nåt om det? Studsa fram på rosa moln och tycka att strössel är det finaste som finns......Alltså: Om jag nu skulle flytta tillbaka till 08 förort, så skulle jag nog längta hit eftersom allt varit så jävla bra här. Men nu sitter jag och längtar dit för att jag saknar folk.

Jag säger som Josse: Man är fan aldrig nöjd.

Ikväll grillning. Marinerad biff och sallad på quinoa, buffelmozzarella, soltorkade tomater, kapris och lite annat gött.... och till det några pripps blå pure. Någon som är sugen?

Dagens känsla: Tjodeladitittihoooooo!

Inga kommentarer: