2009-05-13

Framtid.

Okej det är bara att erkänna: Magkatarren har inte riktigt velat ge med sig under hela våren. Nu är den tillbaka i de luxe-variant. Mår illa mest hela tiden och ibland krampar magen. Jag känner mig egentligen speciellt stressad, förutom att skolan hela tiden hänger över. Att läsa på högskolenivå gör att sympaticus är påslagen 24/7. Jag tror inte att jag pallar. Eller jo, det gör jag tamejfan om jag vill. Jag kan gå ner i arbetstid och softa, men jag gillar ju att jobba! Och framför allt gillar jag lönen när jag har jobbat mycket. Och jag är helt enkelt inte tillräckligt pepp på att plugga.

Framtidsplanerna denna vecka är: Sluta plugga efter den här terminen, fortsätta bo här under sommaren och bara ha det tokball, flytta hem i höst.
Men framtidsplanerna ändras för varje vecka så jag vetifan hur det verkligen kommer bli.

Nu -naturgodis och gilmore girls.

Inga kommentarer: