2009-06-25

OCH?

Jag är så politiskt inkorrekt i vissa frågor. Men jag står för det. Nej jag är ingen djurvän. Och ja, jag är kåt på pengar. Vad spelar det för roll egentligen?

För övrigt har jag tappat skrivsuget. Vill egentligen skriva massa saker, men gör det inte för allas trevnad. Vill tala om för somliga vilka idioter de är. Vill skriva om saker som glädjer mig.

Men min brutalt ärliga blogg är inte speciellt brutalt ärlig just nu, för jag orkar inte ta konsekvenserna. Och dessutom skulle den brutala ärligheten inte leda någon stans alls.

Jag har min facebook och mobilblogg och allt annat så jävla öppet och jag vet att det är många nyfikna själar som läsar och snokar. Ex till ex och sånt. VARSÅGODA. Orkar inte bjuda er på smaskigheter just nu, men det är ju kul att intresset för mitt liv emellanåt tycks vara så stort. Det måste betyda något.

Fuck you.

Inga kommentarer: