2009-08-26

Ultraljud och blommor.

Idag när jag kom hem och checkade brevlådan så såg jag ett brev från sjukan. Slet upp det och läste samtidigt som jag klev in i lägenheten. WOHOOO tid för ultraljud! Vi har redan gjort ett sådant iof, för att ett par doktorer ville göra det i samband med ett helt annat läkarbesök... att se en liten kidneyböna med tickande hjärta är...stort!

Hur som. Samtidigt som jag praktiskt taget tjoade ut att vi fått tid för UL så möttes jag av en Andreas med stort leende i hela fejset och en blomma i handen. Jag blev stum. Sjukt trevligt att komma hem til lden synen dock!

Dagens känsla: Trött efter sömnlös natt. Kul att det börjar spridas på jobbet.

3 kommentarer:

Milla sa...

din lycka gör mig varm i hjärtat :)

Anna sa...

Allid trevligt med blommor!

Johanna sa...

Din lycka smittar verkligen av sig! =)