2009-09-07

Resa.

Är så förfärligt sugen på att resa någonstans! Hela våren spenderade jag i flygplan så fort jag var ledig. Sommaren bestod av 400 mil i Märta, min fina bil. Nu har vi inget inplanerat och jag känner hur abstinensen kommer krypandes.
Vi har dock lösa planer på att bila till Tyskland över en helg, vi bor ju faktiskt i princip granne med det landet. Ladda upp med billig dryck är inte heller fel! Perfekt för resesällskapet som ska gifta sig i juni.

Jag och Andreas har sagt att när bebis är några månader och vi har börjat få någonslags rutin i vardagen så ska vi försöka ta en weekend någonstans. Det lutar kraftigt åt Paris. Jag har också pratat med Maria om att vi ska resa. Bebis kommer nog få följa med på allt möjligt! Sen vill jag faktiskt åka till Grekland! Har varit på väg flera gånger, men av olika anledningar har det aldrig blivit av.

Dagens känsla: Inskränkthet och stupiditet är fortfarande de egenskaper jag fördömer mest.

2 kommentarer:

milla sa...

Älskar grekland! ja är på ;)

Karin sa...

vill du vara barnvakt i grekland? ;)