2009-09-06

Resultat av kärlek.

Jag gillar att ibland läsa igenom gamla blogginlägg, så väl mina egna som andras. I alla fall personer som står mig nära.
Har i natt hunnit kolla igenom gamla bloggar där jag inte ens skriver längre och dessutom kikat en hel del i Andreas blogg. Även om det är inte är förfärligt länge sedan vi träffades så är det kul att läsa igenom vad vi gjort. Vi har hunnit med oerhört mycket faktiskt! Vi har varit i diverse olika städer, tittat på konst och klassiska konserter och roadtripat och promenerat i vackert vinterväder, vårväder, sommarväder och sensommarväder. Men allra mest har vi nog älskat varandra och älskat varandras närhet.

När jag vaknar på morgnarna och Andreas har åkt till jobbet, då drabbas jag av total kramabstinens. I natt jobbar jag och han känner ungefär som jag brukar känna, har jag förstått.

Trots att jag har PCO-S, en hormonsjukdom som ställer till en massa besvär, men framför allt är den vanligaste orsaken till infertilitet hos kvinnor.... Och trots andra faktorer som också kan försvåra möjligheten att få barn, så blev vi gravida på första försöket. Många undrar om det var planerat eftersom vi har varit tillsammans så kort tid. Ja, det var det... i allra högsta grad.

Jag säger som underbara Anne skrev till mig:
Det här barnet är resultatet av himlastormande kärlek.

Dagens känsla: Allt är komplett, inget fattas mig.

3 kommentarer:

Böte sa...

Jag älskar dig, min kärlek går inte riktigt att beskriva, jag skriver bara älska älska! :D

Anonym sa...

hej!

jag undrar i vilken månad du är?

Karin sa...

hej!

jag undrar vem du är!