2009-11-02

Döden.

Flytten gick bra. Andreas verkar gilla sitt framtida hem och det gör faktiskt jag med. Det var riktigt gott att få sitta i den där enorma soffan en stund! Nu bor alltså nya hyresgäster där i två månader, eftersom den förra hade fått ett förstahandskontrakt. Och de nya ville alltså ha lägenheten möblerad, vilket är varför vi varit hemma och konkat möbler och donat. Fast jag får inte bära utan såg mig själv som en förträfflig arbetsledare istället. Nog för att det kliade en del i kroppen på mig över att inte få hjälpa till mer, men det är rätt gott att flytta utan att behöva svettas!

Ikväll har vi avhandlat världens tyngsta ämne. Sådant där som man inte ens vill tänka på, men som ändå känns viktigt att veta om sin bättre hälft. Det slutade med en hel del tårar. Uscha!

Maria, om jag skulle dö, då får du ta vad du vill som är mitt. Undrar vad det skulle vara.....

Dagens känsla: Låt oss leva länge...

2 kommentarer:

Anonym sa...

mitt hjarta! vad e detta?! you and me gonna grow old together. du a jag kommer sitta i vara gungstolar grahariga a rynkiga (jag utan rynkor (tack botox) men aven skallig (tack pappa) du med rynkor, men med gratt tjockt fint har) i varat gemensamma hus i italien a ata massa ostar a dricka vin med vara 101 katter. vara barn kommer a halsar pa ibland men du a jag e iallafall tillsammans, alltid. nar vi e bakis gor vi lemonade pa vara citroner fran tradgarden. jag e inte radd, jag langtar!!
vad bra att allt gick som det skulle med flytten, jag e stolt over dig att du tog det lugnt a inte va sa envis! ni e sa duktiga som har koll pa allting a fixar (jobbar arslet av er)
hoppas allting e bra annars!
jag saknar dig!
jag har fragat vad strossel heter har i spanien men d va fan inte latt att fa dom att forsta vad jag menade. utbudet e inte stort har, d finns inga roliga smaker, inga roliga snoppstrossel inte ens hjartan. trakiga spanien.
ta hand om dig min love for vi har manga ar kvar att leva!
alskar dig! halsa!
pussssss

Karin sa...

Hahaha du är helt underbar mitt lilla hjärta! Vad snygg du kommer bli som flint o slät! :)Jag ser fram emot lemonaden, ska du fixa den eller? Erkänn att du mest tänker att det är bra att bo med mig för maten? ;)
Är det okej om Andreas är med? :)

Vad söt du är som letat efter strössel!!

Saknade dig i helgen! Fatta att jag suttit i min stooooora soffa, remember?

Love you massa!

puss