2009-12-17

För bötelen!

Andreas jobbar sin sista dag på jobbet imorgon och jag vet att han är sjukt ledsen för det. Jag gillar inte när han är ledsen.
Jag har misstänkt en bra stund att han är en riktigt grym lärare och nu har det verkligen blivit bekräftat. Hans elever i en av klasserna har gjort en blogg till honom som ni kan kolla på här. Nu existerade förvisso inte ens bloggar då jag gick i gymnasiet, men för att göra en sån grej måste man fan tycka att läraren är exceptionellt bra. Jag är stolt över min Böte.

Själv har jag varit en sväng till skolan och sagt hejdå till mina kära sexologi-kursare. Många kramar och lyckönskningar. Underbara människor!

Jag har även varit hos barnmorskan. Alla värden är bra. Magens tillväxt, SF kurvan, ligger i underkant men inom ramarna. Viktuppgång 5 kg. Hb 125. Blodtrycket har gått ner lite vilket är bra. Det har aldrig varit farligt högt, men var i alla fall högre när jag var stressad.

Dagens känsla: IknowaBoet också. Och han är min.

Inga kommentarer: