2010-01-15

Djävulens påfund..

Restless legs. Gaaaah!

7 kommentarer:

Emelie sa...

Men eller hur! VARFÖR drabbar det inte alla ?!

Anonym sa...

stackars min karin! jag vill komma ner o hänge me dig! jag ringer när jag slutat idag o förklarar varför jag inte hörde av mig igår. saknar dig jätte mkt pusss

Anonym sa...

aaa jusste det e jag...

Anonym sa...

oj jag Maria asså hihihi jag tycker om att ta plats haha oj jag garva lite det va ett tag sen! flåååt pussss

Karin sa...

Emelie: Ja.. jag har det till och från, men tror mest det beror på graviditeten nu. Annars vet jag att jag brukar få det om jag rört på mig lite under dagen, eller ätit socker innan jag ska lägga mig.

Maria: Du är knas. Det gör inget att du inte ringde och du borde veta att jag inte lägger mig ner och gråter av en sån sak! Jag kunde ju ringt dig, men det gjorde jag inte! Du är alltid välkommen.. mitt hus är ditt hus och allt det där.

puss.

Anonym sa...

nee det e sant varför ringde du inte?! haha i know det e heelt sant
men du min vise vän, jag kan inte smsa annars hade jag smsat dig, cause i need an answer pretty fast, kan man äta sugar snaps kalla? det kan man väl?

Karin sa...

haha ja det kan man. varför i helvete frågar du en sån sak?