2010-01-15

Önskelista.

Ifall någon känner för att vara extra snäll.

-En fet vardagsrumsmatta. Mattan Jorun från IKEA skulle passa utmärkt.
-Mattor till sovrummet. Fårskinn hade faktiskt varit ball och passat bra där. Om inte annat så kan bebis ligga på den och vara söt sen.-En till TV. 42 tum, minst.
-Fungerande sladd till mitt gamla Nintendo så att vi kan battla i super mario och andra retrospel.
-Gardinstång till sovrummet. Hittade en skitfin på Carmen. Kostade 700. Vem fan köper en gardinstång för 700 kronor? Måste faktiskt passa på att säga att jag är glad att inte bor i Umeå och har 30 mil till närmaste IKEA......
-Svarta panelgardiner till köket.
-Överkast.
-Glassmaskin. Jag vet, det är troligtvis en sådan sak som mest kommer stå i ett skåp.. men ändå! Den som ger mig en sådan kommer få hur mycket glass som helst!
-Hushållsassistent. Vuxet som satan förvisso, och jag ser egentligen bara ett användningsområde och det är att göra degar. Jag lovar att den som ger mig en sådan kommer få bullar och bröd i galna mängder.
-För den är galet snäll och tycker om mig megamycket eller typ är miljardär, så önskar jag mig innerligt en Peugeot 4007. Maj gaaad, vilken fin bil det är.
-En relativt stor dalahäst. Inte den som står på skansen. Men en typ 20 cm hög. Den vill jag måla svart. Tack Anna för inspirationen och förlåt Andreas för att vi inte alltid delar smak.

Dagens känsla: Önska kostar ingenting...

4 kommentarer:

Anna sa...

Du kan ju alltid komma upp och låna vår assistent, fick i bröllopspresent. Svaret är alltså - om du vill ha en egen - gift dig :)

Karin sa...

Jag planerar att gifta mig... men någon måste fria först ju! hahaha

O dessutom vill jag inte ha några såna presenter isf! :P

Birgitta sa...

Tips, hitta en assistent på blocket. Den har ni nytta av sedan, att göra barnmaten med. Du, det är många saker du önskar er. Födelsedag snart, tipsa alla.

Karin sa...

tja birgitta!
Vi fick en stavmixer i julklapp för att kunna göra barnmat och dessutom har jag en mixer/blender sedan tidigare. Så barnmaten har vi fixad! ;)