2010-02-19

Pågen bakar inte med kärlek, men det gör jag!

Grahamsbullar i massor. Kärleksmums i massor. En stek i ugnen. Sen tog min rygg slut och soffan ropade tillsammans med värmedynan. Förresten, vem fan har värmedyna hemma idag? Jo, Andreas minsann.

Redigt va?

Och jag fortsätter ha en fin relation till min electrolux. Det är tack vare assistenten som vi nästan bara ätit hembakat bröd sedan den flyttade in till oss. Nyttigare, billigare och minst sagt godare.

Kan man gifta sig med en hushållsassistent?

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Säkert har du inte bara kärlek till bullbaket, Andreas får väl också en del. Nöjd med assistenten? Hittat någon bruksanvisning?

Karin sa...

andreas får bullarna iaf! hahaha!

jag är väldigt nöjd med assistenten, men har inte fått tag i någon bruksanvisning vilket innebär att jag inte kan använda några andra delar än just de som är till degar...