2010-04-21

Det gäller att ligga. i.

Min mormor fick, som jag skrivit tidigare, 4 barn på 4 år. Det innebar att hon sen fick 8 barnbarn på ca 10 år. Nu dräller barnbarnsbarnen in. Hon har 3 sedan tidigare, men bara i år får hon FEM nya barnbarnsbarn. Lova kom i februari, sen väntas barn i juni, juli, augusti och oktober.

Bananflugesläkten Arne.

Jag och Lova tar en softdag. Klockan är efter lunch och vi har fortfarande våra pyjamaser på. Snart kommer hon dock bli hungrig och efter att hon är tankad så ska vi trotsa vädergudarna och ge oss ut på en långprommis.

Angående bröllopet har jag idag hört mig för lite om festlokal (dvs jag smsade mamma för att kolla priset på ett ställe). Mamma ringde mig och sa "säg till pappa i god tid så kan hon nog fixa det gratis". Gratis är bra. Det gillar vi.

Dagens känsla: Vädret gör inte direkt underverk för humöret.

Inga kommentarer: