2010-04-07

En helt vanlig dag.

Idag packade vi in oss i bilen hela lilla familjen och åkte till kista galleria. Har varit supernyfiken på deras nyöppnade med Kids court som jag hört så mycket om. Helt okej barnbutiker, mycket roliga grejer och fina leksaker, men hutlöst dyrt. Jag hade hört ryktas om att där skulle finnas väldigt billiga barnkläder men det såg jag inte röken av. Vi strosade runt, ströshoppade och åt lunch. Riktigt mysigt.

Efter att jag sjuksköterskat mig hos farfar så fick jag ruggigt ont i huvudet så jag har legat däckad medan andreas har städat hela lägenheten, tagit hand om Lova och lagat middag. Så galet nice av honom!

Och förresten... Andreas har köpt ett par ecco, haha! Till hans försvar kan jag säga att det är för att jobba i, men ändå.. trodde aldrig att två sneakersfantaster som älskar schyssta märken i allmänhet och adidas i synnerhet, ens skulle kliva in i en ecco butik. Fotriktiga skor är för en annan kategori människor. Min mormor sa en gång att hon vägrar köpa ecco. "De är ju i så jävla bra kvalitet så då får man aldrig köpa nya"! Skön inställning, mormor.

Dagens känsla: Skallebank.

Inga kommentarer: