2010-05-24

Det här med shopping.

Stack iväg för lite ensamshopping idag. Det var faktiskt första gången på flera månader som jag var helt ensam, trots att det är något som jag tokgillar. Nåväl.
Jag har nu lärt mig att jag har blivit riktigt kass på att handla kläder. Men är desto bättre på att storhandla. 2667,77:-, varsågod Ica Maxi. Jo men visst, nu har vi mat, blöjor och andra nödvändigheter för en halv evighet.

Hittade skor till bröllopet som vi ska på. Köpte dem inte. Har ingen aning om varför men jag tror jag tappat mitt självförtroende över min förmåga att inhandla kläder och sånt till mig själv. Klänningen ska förresten sys om lite då jag tycker den är aningens kort. Det ska bli en tyllkant nertill är det tänkt.

Dagens känsla: Lova i mitt hjärta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du o mamma bestämt när ni ska träffas o fixa klänningen?
pussa på Lova o hälsa Lars-Gunnar att om han överlevde heineken så överlever han lite betong. hälsa andreas vi måste seeees snart <3

Karin sa...

nej vi skulle höras! Jag sa åt henne att ringa mig när hon har tid och lust...
Datorjävlen funkar bättre nu! :S
Hälsa du med HHolla HHolla kommo hestas!