2010-05-29

Vardagsromantik.

Varje morgon gör Andreas kaffe som han häller i en termos så att det är klart när jag vaknar. Romantik. Nice.

Klockan är snart 12 och jag började fundera på varför jag är så seg, men så kom jag på att jag hade glömt dricka kaffe. Orutinerat Grynet, orutinerat.

Besöket på Ikea igår slutade sedvanligt i en betydligt högre summa vid utcheckningen än vad som var planerat från början. Det var nice.

Angående Lovas mat så har det inte högkostadsskydd i vanlig bemärkelse, men eftersom det klassas som livmedel så är priset kraftigt reducerat. 20 kr/burken istället för 200... its nice.

Räknade igår ut att vi har spenderat 3000 kr mindre än planerat den här veckan, tack vare snälla medmänniskor och kungen. That´s nice.

Idag ska jag och Lova på 60 års kalas. Bror + svägerska har fyllt 30 var. Det kommer att bli....nice.

Dagens känsla: Nice.

Inga kommentarer: