2010-06-06

Simon och Helena.

Bröllopet igår var helt fantastiskt fint! Vädret var kalas, lite kyligt dock. Gästerna var supertrevliga allhop. Maten tokigt god. Brudparet vackert. Allt var helt enkelt lyckat.
Andreas hade som uppgift att fota brudparet. De har inte sett bilderna ännu, men jag har fått tillåtelse att lägga upp bilder på dem här på bloggen, men jag gör det sparsamt eftersom bilderna på dem är deras.

(klicka på bilderna)

Familjen.


Jag och Lova inne i kyrkan.

Utanför kyrkan.

Fining.

Världens finaste Christoph.

The rings.


Brudparet.


2 kommentarer:

Anonym sa...

jag lämnade en kommentar här igår =( men den verkar inte ha fastnat =( babe ville bara säga att du är grymt jäkla vacker! helt sjukt snygg!
tack för din blogg min arbetsdag blir lite roligare.
miss you puss/M

Karin sa...

haha nu dök den upp. det har hänt att andras kommentarer inte heller fastnat...

tack ska du ha för dina söta ord!

Fick din make jobbet?

Måste ses snart!
kram