2010-07-17

Årets bästa kväll.

Igår åkte jag och Lova och mötte upp Andreas när han slutade jobba. Vi gick och handlade picknick och satte oss i Rålis, tillsammans med en halv miljon andra Stockholmare som också njöt av sommarkvällen. När vi ätit vår mat skulle vi ta en promenad. Den blev lång. Vi var inte hemma förrän långt efter midnatt, men Lova skötte sig som vanligt exemplariskt.
Idag känner jag faktiskt av den gamla foglossningen rätt rejält faktiskt. Men det var helt klart värt det. Nedan följer bilder och jag hoppas ni kommer förstå hur mycket vi njöt.



Grönt krafs och vatten.
Jag. Skapligt färglös.
Min finaste fining.
Det gäller att hålla i sig.
Gay.
Alla våra vänner var där!
Fy farao så mysigt. Still  very very happy, oh yes oh yes.
Utsikt mot Södermälarstrand.
En krusidull. 
Lite blommor och stadshuset.
Centralen. Sjukt nice bild.
Barnvagnsramper i all ära, 
men hur tänkte dem nu?
Utsikt från Centralbron.
Sergels torg.
Vår promenix!

Inga kommentarer: