2010-08-31

Dagen i korthet.

Effektiv dag: Alldaglig städning. Skurning av konstiga ställen. Fönsterputs. Hängt med kompisar. Långkok. Oljat in matbord. 8 maskiner i tvättstugan. Renbäddat. Lekt med liten. Umgåtts med föräldrar. Vikt och hängt in tvätt. Planterat blomskott. Plockat och röjt.

Funderar om jag hinner åka till tippen med bilbarnstolen vi fick. Andreas är nere och handlar.

Dagens känsla: Befriande.
Dagens lärdom: Jag började tro att det var slut på idiotin, men icke. Dårarnas antal är oändligt.

2 kommentarer:

Camilla sa...

SV: intressanta tillbehör! det påminner mig om langos, inspererat därifrån? har dock aldrig provat det. men ska prova ha på det där på pannkakan, tack för tipset! :)

Keeya sa...

Om du har tråkigt får du gärna komma hit och pyssla med mig ;) Jag skulle behöva din överskotts energi och fixa här hemma för bebben. Puusss